عصب کُشی

ناگهان می‌گیردم، این صرع لعنتی قلم

عصب کُشی

ناگهان می‌گیردم، این صرع لعنتی قلم

آخرین مطالب

باختی

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ب.ظ

بیا و مرد باش

سر حرفت بمان

سر قولت

تو شرط را باختی

من نبردم

تو باختی

یادت نیست؟

شرط بستیم

حرف زدیم

قول دادیم

یادت نیست؟

زیرش نزن

مرد باش

تو به من باختی

قرار شد هرکداممان زودتر کم آورد

هرکداممان دیگر نا نداشت

رمقش رفت

داشت  می‌مرد

ضجه می‌زد

خون می‌گریست

دست بلند کند

و آن دیگری به تاخت به دادش برسد

هرکه نرسید

هرکه دست یاری نداد

هرکه نتاخت

باخته است

تو به داد من نرسیدی

منی که مویه کردم

صد پاره شدم

نیست شدم

نیامدی

به من نرسیدی

دادم را نشنیدی

یادت باشد

همین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۷
مانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی