عصب کُشی

ناگهان می‌گیردم، این صرع لعنتی قلم

عصب کُشی

ناگهان می‌گیردم، این صرع لعنتی قلم

آخرین مطالب

از اول بساز

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ب.ظ

چقدر گفتم نکن

چقدر گفتم نساز

گوش نکردی

گفتم خلق نکن

خلق نکن این موجود را

نساز این استخوان گوشت‌اندود را

گوش نکردی

گفتی آدم می‌شود

اشرف مخلوقات

عجب چیزی

گفتم شَر می‌شود و شد

گفتم روی دستت باد می‌کند و کرد

گفتم کاسه کوزه را می‌شکند و می‌رود

شکست و رفت

نرفت؟

نشکست؟

نگفتم نکن؟

نگفتم نساز؟

حالا مانده‌ای که چه کارش کنی

حالا خودت هم شریک جرمی

دست خودت هم آلوده است

فقط یک راه داری

از اول بساز

یک چیز جدید

آدمی که هم کَر باشد، هم کور و هم لال

بی‌آزار و بی‌توحش

این چیزی است که اشرف مخلوقاتت می‌شود

حرف گوش کن

همین


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۶
مانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی